petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Nu kör vi!

Kategori: Allmänt

Nu var det så himla längesedan att jag nästan glömt av lösenordet. Den här sommaren har varit lika med KAOS! Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men så är det.

Det har hänt massor. Eller både och förresten. Och allt har krånglat!

Garaget står upp. Nu ska plåten på taket på, och så ska det kläs in med panel. Portar får vi väl också fixa kan jag tro.

Theo växer som ogräs och babblar på utan dess like. Han pratar i meningar, fast han egentligen inte kan. En mening blir liksom: Mamma mlmlanckasedkm Theo kan mkmdsjhafk hoppeloll (fotboll). Han fyller ut mellan orden med olika ljud.


Nya favvon. Ungen kan bli sittandes med denna i timmar!


Åhh, mamma! Jag vill inte sitta still i två sekunder!


Hoppelall.. satte sig fint i ett av hålen som är kvar efter staketet.


På visit hos M:s mormor




Idag har vi inte gjort så mycket här hemma. Theos "mommol" kom förbi på en fika, så vi bakade muffins på förmiddagen. Halleluja!, smeten stannade i formarna. På varenda en. Det har jag utan att överdriva aldrig lyckats med förut. Smaken blev inte den jättegodaste, men de var i alla fall snygga!

Nu ska här snart börjas med middagen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: