petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Jaja...

Kategori:

..jag vet att jag tjatar, men det drar ihop sig! Imorrn kväll och jag är "ready for take-off". Ska plocka ihop lite smått idag vad som får följa med. Packa lätt är det sagt.. Hehe..

Idag har fick det bli frukost ute. Theo fick köpa en leksak igår för sina egna pengar han hade sparat ihop i sin plånbok. Ett motorsåg hittade han. Och en "matalöda". Precis som morfar och morbror. Så imorse packade han sin frukost i matlådan och gick ut och "arbetade" för fulla muggar. Efter en stund blev det ju då äntligen matrast. Goa unge!
En helt perfekt morgon för mig! Morgonkaffet i vårsolen med två glada och nöjda barn!

Harry har börjat gnissla tänder! Fy vad hemskt det låter! Och Theo har lärt sig vissla. Stolt som en tupp över det såklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: