petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Härlig dag!

Kategori:

Då for vi då allihop till Göteborg och gick på universeum! Kul! Mest fiskar.. Och i regnskogen! Fy sjutton! Jag har fågelfobi. Det liksom kryper i hela kroppen så fort jag ser en sketen liten sparv! Vad händer?! Givetvis blir jag attackerad av ett (stort! Typ fasan) fjäderfä rätt i planeten! Hela regnskogen hörde nog det..
Syrran som är gravid och dessutom har tendenser till prematur, håller ju på att avlida av skratt! He, kul att kunna glädja någon..
Jäddra pippi!
I övrigt så var det en väldigt trevlig utflykt!

Vi for sedan vidare till Mattias mormor och fikade lite. Trötta barn och trött och vettskrämd mor åkte sedan hem.

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Den fågelattacken hade jag velat se....hahahahah
    Stackars dig...

    2013-04-16 | 22:27:52

Kommentera inlägget här: