petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Lite nytt

Kategori: Allmänt

Jag har fått hem lite nytt från Markslöjd idag! Vad det gör med lite sjysst belysning! På köpet fick vi trevligt sällskap också. Elin och Vilhelm, och Stina och Madde kom hit och lekte i eftermiddags!
Vad de växer barna!

Stina var för söt när de kom. Theo hade precis somnat till på soffan. Hon kunde inte låta bli att pilla lite på honom så att han skulle vakna. När det inte funkade kröp hon tätt intill honom och höll honom i handen. Lilla hjärtat!
Men bara efter en stund var det high life här hemma.

Sitter och kollar igenom bilderna på datorn, så jag tänkte dela med mig av några.


Mamma får hjälpa till lite..


"Någon" tvättar lite..


Pausar lite i byggandet..


"stör mig inte!"




Tjena polarn!..

Det roligaste Theo vet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: