petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Fredag med stort F!

Kategori: Allmänt

Så är det! Fredag idag, jag är ledig i helgen och ska bara vara med bästa familjen!

M fick jobba över en stund idag, det var ju typiskt, men så är det.
Var precis och hämtade mini-prinsen hos morsan, eller ja, det hade gått över till Madicken och skrållan. Ha! lustigt, vi fet-diggar Astrid i den här familjen.
Theo hade blivit stolt över sin mormor när hon gick in till hästarna. Hon hade med sig en go'bit till Perkla (lillsyrrans islänning) och när hästen kommer till morsan, så säger han -"Kan, min mommol!"
Han är så kaxig på avstånd, Theo, men när hästen eller kossan (eller annat större djur) kommer lite för nära blir det läskigt.

Nu ska jag fräscha till mig lite innan mannen i mitt liv kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: