petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Skön dag

Kategori: Allmänt

Idag har vi inte gjort många knop någon av oss i familjen. Till och med Theo har varit lite mindre aktiv än vanligt, Inte mycket, men lite.
M har varit hemma idag. Han är inte helt kry. Jag känner mig inte helt på topp jag heller. Hoppas inte det blir en dunderomgång till med förkylning!
Låter inte jätteroligt med att vara sjuka, men vi har haft en skön slö dag och bara softat.

Igår var vi på Tjolöholms julmarknad och kollade lite. Det var mysigt! Vi hade med oss Nathalie och Sebbe som sällskap och det gör vi gärna om :)
Jag fick köpt mig en supergod blåbärsglögg!

Kvällen igår spenderade jag och M framför en film. Den senaste "Pirates of the caribbean" tog vi ner. Det var mysigt. Vi började lite senare än vad vi hade planerat för NÅGON ville inte somna. Theo sprang säkert hundra gånger upp ur sängen och ställde sig ovanför trappan. Han skulle "gejja". Så otroligt frustrerande är det att sitta och vänta på att han ska somna. Han bara pratar och pratar och pratar. Hellre att han skriker och somnar av ren utmattning. Det evinnerliga tjattrandet kan ju pågå i timmar!

Shit, nu har jag glömt att jag har bröd på jäsning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: