petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Bra dag.

Kategori: Allmänt

Jag och MiniP har åkt runt och fikat idag. Först hos svärföräldrarna och Theos fastrar och farbröder. Sedan drog vi vidare till syrran och mosters goding! Hon är underbar det lilla grynet! Vi käkade lite glass och sedan stacka barnen upp till andra våning och härjade på Stinas rum och tittade lite på saltkråkan.

Jag började sedan med maten när vi kom hem. Gulaschsoppa blev det idag. Tänkte jag skulle överraska M med det när han kom hem från jobbet, för han tycker så mycket om det. Trodde jag. Han TYCKTE så mycket om det tills han kräktes som en kalv senast han åt det. Jahopp, så han satt och petade lite och försökte äta för att vara snäll. Men jag tyckte det var supergott! Så jag åt för oss båda!

Imorgon tänkte jag försöka göra ett röj i ett av våra rum på övervåningen som vi haft som förvaringsrum ända sedan vi flyttade in. Förresten, det har varit det så länge jag kan minnas. Vore guld att få rensat ut där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: