petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

2011, nja, inte så värst.

Kategori: Allmänt

Nu är det advent! Imorgon i alla fall! Jag har längtat. Äntligen jul och snart ett nytt år. 2011 har varit ett riktigt skitår. Krånglerierna har bara avlöst varandra. Klart att lite roligt har vi haft, men knappast någon flyt alls.
2012 here we come!

Vi var i Borås igår med fam. Redman. Det var trevligt! Fick ordnat med Theos födelsedagspresent som jag är supernöjd med. Han kommer älska den. Eller, han gör det i och för sig redan. Han pekade ut den i affären. Skönt. Jag har verkligen haft ågren för vad vi ska köpa till honom när han fyller år. Fick köpt mig ett par vinterstövlar också. M hittade ett par kängor till prinsen med. Han har så han klarar sig, men vi kunde bara inte låta bli. Ursöta, typ Timberland-kängor.
Ska bara fixa med julklapparna nu med för att se vad som är kvar att köpa.

Sedan hörrni, har jag bestämt att jag ska bli redovisningskonsult när jag blir stor! Det känns också bra. Nu ska jag bara ta tag i det också, men det gör vi när vi hinner med. I och för sig håller jag på med det lite redan nu, fast det skall utvecklas.

Nu ska jag sätta igång här. M tog med sig både barnet och hunden och drog till Sebbe, så jag får passa på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: