petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Sjukstugan

Kategori: Allmänt

Här är det ur.lugnt idag. Theo sover för sig själv nu. Han vill inte göra något annat än att hänga på mig och slöa idag. Stackarn är inte alls i form.
Han blev inlagd på sjukhus natten mellan lördag och söndag, efter att han åkt ambulans till akuten. Han fick ett kruppanfall. Sätter sig på luftrören med en gång på honom. Minsta lilla förkylning. Visade sig att han hade öroninflammation också.


Har äntligen fått somna efter att ha fått lite medicin.




Så här spenderar vi våran dag idag. Theo har paxat soffan med sin nya polare, lejonet
som han fick när han åkte ambulansen.

Själv har jag ju också blivit förkyld givetvis. Mattias låg i fredags i nästan 40 graders feber. Tack och lov för nässpray och alvedon!
Så jag protesterar inte över att spendera dagen i soffan.


Kommentarer

  • Jill säger:

    Men stackarn då, nu e jag inte så haj på krupp men vad betyder ett kruppanfall? slutar man andas?

    Krya på er mycket nu!!

    Kram

    2011-03-01 | 22:13:23
    Bloggadress: http://livetmetexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: