petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Såå nöjd!

Kategori: Allmänt

Var hos frisören idag och klippte av mig barret! Blev hur nöjd som helst! Det blev en kort, assymmetriskt page som satt som en smäck! Lättskött och bra för en smått stressad mama.

Under tiden var Theo hos sin moster och kusin. Han följde med dem hem efter att vi varit på vuxen-barngruppen i Torestorp. Jag smet iväg lite tidigare för att hinna i tid.

Stannade till på en snabb kopp hos E på vägen hem. Vägen hem ja, den tog ju en aning längre tid än vanligt på grund av all slask. Bilen styr sig själv så att säga. Höll på att kana i diket ett par gånger, men jag lyckades undvika. Annat var det för min stackars ex.granne som jag mötte vid ett tillfälle. Han gled ner i diket, när jag hade turen att tajma en mötesplats.
Hämtade upp Theo hos Madde där jag stannade en liten stund.
Sedan vidare till byn för att säga hej till Lena. Det blev ett litet längre hej än planerat, så Mattias anslöt för lite fika efter att han slutat. Resultatet av denna visit sitter nu i soffan. Mattias lillebror Emil åkte med oss hem och sover över tills imorgon.

Nu ska jag nog ta en liten kopp te innan det är dags för sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: