petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Frissan imorgon!

Kategori: Allmänt

Skönt att snön är tillbaka, eller hur? Nja, jag hade nog gärna sett att våren fick fortsätta sin frammarsch nu utan avbrott, men den kommer snart. Jag och syrran fyller snart år och då är det alltid vår!

Just nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm. Det bakas The-kakor här hemma. Mattias sitter och kollar på champions league och väntar främst på att det ska bli klart.

Imorgon ska jag fräscha till huvudet lite. Det ska bli skönt! Det var ett tag sedan sist.

Annars idag har vi tagit det mest lugnt Theo och jag, eller förresten, inte Theo. Han kan inte ta det lugnt. Bara när han är sjuk.  På förmiddagen åkte vi och lekte med Stina lite. Deras mormor var och passade henne medans syrran sov. Hon har gjort sin jobbdebut inatt efter att varit ledig ett tag. De är för roliga de små kusinerna! Att man kan tycka om varandra så mycket redan från början och även visa det så tydligt! Underbart att se!

Nu ska jag skicka in första plåten i ugnen, sedan får det bli en "nattamacka"!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: