petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

åh så trött..

Kategori: Allmänt

Har slagit ner ändan i soffan nu. Käkat lite macka och druckit en kopp varm choklad! Det var gott! Helt tyst är det i huset. Theo sover, Linus och Mattias for till Ullared för en stund sedan.
När de kommer hem sedan blir det fläskfilé och klyftpotatis med hemlagad bea! Mattias får laga :)

Vi börjar bli friska nu i alla fall. Skönt det! Lilleman fick sin sista dos med penicillin idag (tack och lov!) Han har varit helt utslagen av detta. Ingen feber idag heller! Hoppas på en pigg och glad kille imorgon!
Det har på ett vis varit väldigt skönt att bara slappa i soffan en hel vecka. Jag har knappt fått röra mig, och de gånger jag gör det ska han hänga på mig. Man går inte alldeles för länge med en 14-kilos på armen. Men det ska bli skönt när han är som vanligt igen. Full speed är rätta växeln för honom.

Imorgon blir det till att vara ute! Är så sugen på det. Hoppas vädret blir bra. Skulle verkligen behöva elda lite skräp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: