petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Midsommar med stort M!

Kategori: Allmänt

Shit PommFritt vilken lyckad midsommar vi haft! Drog till syrran med familj efter att jag sovit en stund (jobbat). Fam.Johansson/Andersson och en styck Wallin dök upp nästan alldeles samtidigt, sen drog det igång!

Började med att göra kransar och resa "staken" som Samuel sa. Han är rolig han! ut i regnet och dansade lite, och sedan försöka samla ungarna för ett foto. Lycka till att få fyra små troll att stå stilla, le och har kransarna på samtidigt! Gabriel och Ebba stod som ljus och log. Theo kastade kransen och sprang och Stina skrek som en stucken gris. De är för underbara våra små!

Mattias fick förresten en "pengsent" av Gabriel. En bok, "Rakel och Kapten snorfinger" hette den. Den var uppskattad!

Sedan var det matlagningsdax, och sedan ut på logen där kvällen spenderades. Förutom en åttakamp ute på gräset. Huur roligt som helst. Jag höll på att avlida ett par gånger minst. Säckhoppning, stövelkastning, skottkärrekörning och en och annan troschock bjöds det på!




nej, han petar inte i näsan.. :)



några utav bilderna sedan igår. De andra ligger på en annan kamera. Eller två..

Kvällen trappade av och efter en natt i husvagnen kom vi in till frukost. hotelfrukost släng dej i väggen. Det här var frukost by Madde. Nybakade frallor,juice och kaffe. TACK för det!

Efter en ganska slö morgon (minst sagt) drog vi vidare till Mattias mormor och spenderade eftermiddagen där.

Nu ska vi avsluta midsommar för denna gången. Jag är helt slut!

"SPACK YOU" mina goa vänner! We LÖÖVE you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: