petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Hem, ljuva hem!

Kategori: Allmänt

Här har det varit några omtumlande veckor. Så som min syster skriver (leijne) har vi mist en god vän i och med det blivit arbetslösa, för en liten stund i alla fall, för det är vi inte längre. Tack vare en härlig bybo! 

Även min älskade morfars bror har hastigt lämnat oss. I onsdags åkte vi till stugan i Kallinge för att hälsa på Mattias faster och hjälpa henne med lite renovering. Jag lämnade Mattias och Theo där för att i torsdags närvara vid goa Ronnys begravning. Det var en ljus och fin ceremoni i Augerums kyrka. Men så overkligt och tomt...

Under tiden vi var iväg har plattan till Mattias garage blivit klar. Nu ska väggarna börja byggas.

Idag blilr det väl till att packa ur bilen och tvätta lite, sedan blir det avancerat häng i soffan med min lilla familj för lördagsmys. Tror nog att vi hyr ner en film.

Tack Sara och Stisse för igår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: