petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Underbara lördag!

Kategori: Allmänt

Har nyss vaknat efter en natts jobb. Det är det bästa med att jobba natt. Man sover så himla skönt och man kan sova hur länge man vill utan att bli väckt av en väckarklocka (eller något annat). Man behöver heller inte vakna hundrafemtioelva gånger för att man är rädd för att försova sig. Jättebra!
När jag kom hem i morse slängde jag in en tvätt som nu är klar. Perfa! gör lite nytta också under skönhetssömnen! Nu sitter jag i soffan och slöar, Theo sover och den stora mannen i mitt liv fixar brunch!
Där har ni knepet alla stressade småbarnsmammaor (ni andra också) skaffa ett nattjobb så får ni både sova och bli bortskämda! Haha, toppen!

Annars i veckan har vi varit på simmet, hälsat på hos Theos fastrar och farbröder, varit hos Madde och Stna, Mamma och pappa och öppna förskolan.


Några av skaran. Elin, Theo, Wille och Engela.


mmm...semla!! Tror jag äter tills jag spricker!

Nu ni, nu är maten klar!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Lena!!! Har du börjat jobba för Willy´s som reklampelare?? eller varför är inte du med på bild??

    2011-02-05 | 13:37:59

Kommentera inlägget här: