petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Snöstorm.

Kategori: Allmänt

Åkte hem i snöstorm i morse. Tänk att det kan finnas så mycket snö? Jaja, mig gör det ingenting. Tycker att på vintern ska det vara vinter, helst riktigt vargavinter som nu! Lika mycket som jag tycker att våren ska vara vår, sommar och höst.

Det finns inte mycket som är så skönt som att komma hem och krypa ner hos mina två sovande killar efter en natt på jobbet. Det är en alldeles unik känsla. Tyst och avslappnande. Sover hur bra som helst!

Nu ska vi pysa iväg till Mattisborgen en stund. Har bjudit in oss på middag där idag. M ska hjälpa till lite med Stinas rum. Sedan blir det hem igen för att ladda om inför jobbet.

Har funderat på att köpa en lättare resesulky till lilleman nu till våren. När man ska iväg på lite snabbare ärenden och sånt. Lite smidigare kärra, så han är för tung för att bära, men ännu inte kan släppa honom lös. Tror vi har hittat en bra. Måste vara en med liggläge i alla fall.

Nu har M bråttom så jag får sticka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: