petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Shopping och fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och väntar på Lena som ska komma och visita mig lite på en fika.

Gårdagen bjöd på lite shopping med lill-Sandra, som dessutom fyller år idag. Hittade nya jeans, tröja, tunika och top. Awesome! Det behöver jag. Hennes övriga familjemedlemmar tog en tur till Borås, så vi hann hem före. Passade vi på att fika lite och Theo fick i sig "kaacka", som han kalllar allt ätbart. Förutom välling, som är " änge".
Snart anslöt även de övriga i familjen Rydström/Sandqvist och då blev det lite mer fika. Johan lärde Theo att säga Johan. "woawoa" heter han, så här är ett ständigt ropande på "woawoa" nu.

Hemma igen mötte familjen Holmqvist upp för lite fredagsmys. Fick lite nytta av mitt fädernes blod också, men det har gått över nu. Tittade lite på Let's Dance gjorde vi och sen tittade vi på film. Trollkarlens lärling. Bra faktiskt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad i hela friden är fädernes blod??????

    2011-01-09 | 17:38:36
  • Jill säger:

    Mina kontaktuppgifter försvann men det var jag som undra haha

    2011-01-09 | 17:40:05
    Bloggadress: http://livetmetexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: