petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Nytt år!

Kategori: Allmänt

Kommer bli ett grymt 2011!

Sitter nu i soffan och pausar lite med lite kaffe. Håller på att städa lite sen firandet inatt! Det var hur bra som helst. Maten var femstjärnig helt klart! Även sällskapet!
När klockan började närma sig halv fyra gick jag upp till lilleman och tyckte att firandet fick räcka för denna gången. Strax efter åkte de hem och M anslöt sig till familjen.

Både Theo och Stina var med vid tolvslaget. De blev lite si och så med sömnen, men sedan somnade de gott. Helt utslagna.

Idag går vi på halvfart här hemma. Ska röja upp och göra lite fint, sedan ska jag förbereda för jobb. Det är nypremiär för mig inatt! Känns mycket bra faktiskt!

Theo har förresten blivit prickig nu. Han har fått vattkoppor. (Har kollat upp om jag är smittbärare, men icke. Det är grönt) Det känns skönt att ha det gjort, då han inte verkar ha särskilt ont av det ännu i alla fall. Bättre att han får det avklarat innan dagis, förskola etc.

Nähä, nu hörrni, får jag fortsätta medan de två männen i mitt liv sover..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: