petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Synd om mig!

Kategori: Allmänt

Jättesynd om mig är det från och med nu och ända tills imorgon kväll, minst!
Jag sitter och räknar timmarna, de går alldeles för fort nu.

Imorgon, 8.10 ska jag vara hos tandläkaren. De ska dra min visdomstand! Vet att det är en baggis, men jag HATAR bedövningen! Klart att utan hade inte varit ett alternativ, men jag gillar inte känslan. Det känns så avdomnat, killar konstigt och sen smakar det illa också. Sedan knaket och ilet... IHHH! Jag vill inte!

Nog om det. Idag har vi varit på badhuset som vanligt på onsdagar. Mamma och lillasyster följde med. Anna har varit hos mig sedan igår och gjort mig sällskap. Mattias har varit hos sin morbror och hjälpt honom att tapetsera. Ikväll kommer han hem!

Mätta och belåtna väntar jag och Anna på mamma som kom precis nu. Ska ta en latte med henne, för jag kommer väl ändå inte kunna sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: