petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Rosiga kinder och välbehövlig fika

Kategori: Allmänt

Jag fick sovmorgon idag eftersom att jag ska jobba inatt. Alldeles underbart att vakna till puttrande kaffebryggare och solen som lyser in genom fönstret!
Efter frukost paltade vi på oss allihopa. Mattias skulle till Karlabo idag igen och fixa med sin bil. Jag och Theo tog en promenad upp till byn.
Träffade mamma och Madde som skulle handla. På Skolhem hos Theos fastrar och farbröder var de också påpaltade till från topp till tå. Inte av den anledningen att de var kallt ute, utan där var det även kallt inne. Det hade hänt något med strömmen hos dem så det blev inget kaffe där idag.

Nu har jag och Theo precis fikat efter att vi kommit hem igen. Theo är på väg att somna i kärran. Han var alldeles för nyfiken för att somna på hemvägen.
Jag ska börja fixa lite här hemma, men först ska jag passa på att vila lite medan lilleman sover.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: