petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

lugnet..

Kategori: Allmänt

..kommer snart. Theo leker av sig innan det är dags för honom att sova. Han leker just nu med "bleble" (katten Pelle, hans favorit). Springer runt med ett snöre och katten efter. Tjuter av lycka!

Det blir sen middag för oss idag. Mattias kom hem och slängde i sig maten han glömde ta med till jobbet i morse, för han skulle iväg och spela innebandy. Men det gör inget, jag hade ändå inte hunnit med mer än att tina köttfärs. Det blir köttfärslimpa här på torpet idag.

dagen har annars varit bra! Landade hemma efter sim, avsläpp av syster och systerdotter och hämtning av hund vid halv fyra. Theo fortsatte att sova en liten stund så jag kunde dimpa ner lite i soffan och relaxa. Det var inte fel!

Imorgon blir det öppna en stund innan det är dags för lite utbildning för min del med jobbet.

Nu ska jag fixa det sista och förbereda för morgondagen så att vi är i fas. Känner att jag kommer somna gott ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: