petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

I'm alive!

Kategori: Allmänt

Jag överlevde! Gick faktiskt ganska bra. Bedövningen var helt ok. Kan så här efteråt konstatera att det är en ganska säker bantningsmetod. Man vill helst inte äta på ett par dagar, för det är ju inte helt smärtfritt.

Idag har vi min kusin Johan på besök. Vi ska laga lite god mat och titta på tv ikväll. Det blir plockmat i lagom stora bitar som passar att tugga med ena sidan. Med andra ord fredagsmys på hög nivå!
Tänkte att jag också skulle testa syrrans (leijne) recept på frukostfrallor. Så får vi nybakt bröd till frukost!

Trevlig fredagskväll önskar jag er!

Kommentarer

  • Nathalie- mamma till Filip säger:

    Tänkte jag med skulle prova e receptet, eller har tänkt de länge, får nog ta o göra de snart! :)

    2011-02-19 | 12:28:09
    Bloggadress: http://NathaliieBy.blogspot.com

Kommentera inlägget här: