petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

hjärtan, hjärtan, hjärtan....

Kategori: Allmänt

Vilken hyster för att någon satt ett hjärta på den här dagen i kalendern. Halleluja för kommersen!
Visst är det en fin tanke att man ska uppmärksamma sina kära, men det gör jag varje dag på ett eller annat sätt. Det behöver inte jag bli påmind om när jag tittar i almanackan. Men okej, det är väl en kul grej kanske.
Vi firar inte.
Mattias kom i och för sig upp och väckte mig för en stund sedan och sa att han hade fixat brunch. Bakat scones hade han gjort. Inte för att det är alla hjärtans dag, för det hade han glömt. Men vi kan säga att vi firat lite.

Idag är en lugn dag. Vi ska strax åka upp till byn för att veckohandla och för att fira Lena som fyller år idag! (Grattis Grattis! Sätt på kaffet om en stund.)

Är förövrigt ledig fram till torsdag, då jag även ska till tandläkaren och ta bort visdomstanden! MYSIGT! (inte så, men jag överlever)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: