petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

För tidigt!

Kategori: Allmänt

Vaknde en timma tidigare än vanligt idag. Eller jag var väl så illa tvungen så att säga. Mattias är inte på jobbet idag för han har blivit förkyld. Men det betyder ju inte att väckarklockan fick semester! Gahhh!  Jag ber Mattias att stänga av jag vet inte hur många gånger. Då menar ju jag inte att han ska trycka på snoozen bara för att det kräver minst ansträgning! Efter ett antal för många snoozningar är lilleman klarvaken! Jaja. Inte mycket att göra åt saken. Ska fixa frukost nu tänkte jag, sedan drar vi upp till byn en stund så Theo kan leka av sig en stund med sina fastrar och farbröder.

God morgon på er!

Kommentarer

  • Jill säger:

    haha typiskt!!

    Mattias kunde ju gått upp me Theo:)

    2011-02-25 | 11:00:56
    Bloggadress: http://livetmetexx.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Mmmnja, då kunde jag ju lika gärna gått till jobbet?

    39,5 i feber och totalt rörelsehindrad, så var jag nog inte bästa alternativet. Jag tycker att alla ensamstående föräldrar borde hyllas! Eller hur! :)

    2011-02-25 | 19:11:25
  • Mattias säger:

    2011-02-25 | 19:12:15

Kommentera inlägget här: