petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Bästa förutsättningarna..

Kategori: Allmänt

.. för en bra dag!
Vaknade alldeles utvilad av att Theo kom och kröp ner hos mig. Han ville mysa lite innan vi vaknade ordentligt ( kors i taket! Händer aldrig annars) Han vaknade på väldigt bra humör (vilket heller aldrig annars händer. Han är ett grymt dåligt morgonhumör)

Nu sitter vi och käkar lite frukost. Theo får macka och päron och jag har lyxat till det med en latte. Ska efter att vi ätit klart fixa med lite tvätt och dammsuga. Sedan blir det en promenad med vagnen. Har försökt komma igång meed lite träning nu igen efter alldeles för långt uppehåll. Än så länge med att gå ut och gå och lite "hemmaträning". Hoppas kunna få utrymme till mer! Det är bara så skönt!

Tror att vi styr mot Karlabo när vi är klara här hemma. Kanske till och med får med mig morsan ut på en liten tur. Eller lillsyrran som kunde passa på att ta ut hästen lite. Får se.

I eftermiddag åker vi en liten sväng till Gekås. Ska bara kika lite. Handla lite hygienartiklar och rengöringsmedel som är slut så att vi slipper vara smutsiga!

Och förresten! Vet ni vad?! Jag har lyckats få till en önskelista till min födelsedag iår! Det har inte hänt på jättelänge!
Så här ser den ut än så länge:

* Leilas kokböcker
* Desperate Housewives, säsong 1-5
* Sprits med tyllar
* Muffinsformar i silikon
* Muffinsplåt
* Locktång, som gör stora lockar
* Thomas Sabo berlocker
* Converse skor


Det ni, det var inte dålig va?
Kommer säkert på mera :)

Ha en grym dag allihopa!

Kommentarer

  • Jill säger:

    Åååh gekås, så gött!

    Min önskelista skulle kunna se ungefär likadan ut faktiskt, fast det är ju ganska länge kvar tills jag fyller år iförsig, men spara denna e du snäll så kan ajg kolla på den sen i juli:)

    2011-02-15 | 11:02:38
    Bloggadress: http://livetmetexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: