petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Bloggtorka

Kategori: Allmänt

Sitter med min favorit mugg med svart guld och lyssnar på radion. Väntar på att The-Kakorna ska jäsa klart. Gick upp tidigt idag, inte för att jag var tvungen, utan för att jag bara kände för det. Det är skönt att komma upp, bara man väl gnuggat sömnen ur ögonen och bestämt sig för det. Sedan hinner man ju med det mesta av sysslorna innan Theo vaknar.

Vi har spenderat det mesta av helgen uppe hos Mattias päron. Jag jobbade och Mattias skulle hjälpa dem att sätta in ett nytt köksfönster. Då var det lika så smidigt att vi var där. Då kunde jag sova och Theo blev servad av sina fastrar och farbröder under tiden.
Trevligt var det i alla fall.

Nu till helgen ska Mattias på träningsläger, så då får vi klara oss själva lilleman och jag, men det ska nog gå bra det med. Har bokat in massor med roligheter som vi ska hitta på!
Fredag blir det baby-barnmässan, lördag är det Skållared Marten innan vi åker till Sandra. På söndag träffar vi Theos kompisar hos Elin och Vilhelm!

Idag får vi se lite vad som händer. Vet i alla fall att ikväll blir det Me & I-träff hos E!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: