petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Sjukstuga

Kategori: Allmänt

Jädra skit. Jag som trodde att jag skulle klara mig den här gången, inte då. Theo och M har åkt dit rejält. Nu är de friska så när som på lite hosta och i torsdags åkte jag dit.

Så nu ligger jag i min säng, alldeles själv hemma. M tog med sig Theo till Karlabo i morse och skulle göra någonting (uppfattade inte vad) och nu har mamma rövat bort både min son och min bil till Horred. Skulle skjutsa Anna till en kompis. Jag har inte den blekaste om när varken M eller Theobus kommer tillbaka. Märklig känsla att vara ensam hemma. Vad tyst det är.

Förutom detta har vi hunnit med mycket i veckan. Simmet har börjat igen! Jippie! Theo som är gammal i gemet fick tålmodigt sitta i vagnen och se på när Stina gjorde premiären i bassängen. Sen kom Texx och då blev det high life! Dags för deras grupp, Äntligen! Det gick knappt att hålla i ungen! Skönt när han hoppade i simringen för då behövdes inte det heller. Han satte av efter diverse ankor och båtar.

Sedan har det varit BVC-grupp, Theos farmor och lille farbror Sammy har hälsat på, vi har varit på Stubben och sagt hejdå till Sara som flyttat till Stockholm, grattis-till-AM-kortet i Karlabo för Jejja, Emili kom ner och fikade en kväll (nu väntar vi bara på Hanna oxå).

Det var lite av det som vi pysslat med här senaste veckan. Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, mjen jag tror jag ligger kvar här en stund till. Längsta sovmorgonen på länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: