petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

obeskrivligt..

Kategori: Allmänt

Theo stannade kvar hos mormor och morfar idag. Han ska vara där inatt med. Jag ska vila och bli bortskämd. M hade planerat en utekväll för oss idag. Något som inte hänt på eveigheter, eller ens alls! Men så blev jag sjuk, så vi stannar hemma istället, så ska han laga mat. Minst lika så bra! Klart, hade jag fått välja hade jag velat vara frisk och pigg.

Sitter här och tänker på hur det var när det alltid var så här. Jag kunde sitta en hel dag i soffan om jag ville. Bestämma själv över tid och rum och inte ha något annat att tänka på. Jag kan ärligt säga att jag inte kommer ihåg hur det var. Det är som bortblåst! Det här är mitt nya liv; Theo och M, min familj. Jag saknar inte det andra en sekund. Jag får så mycket mer nu. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Det går inte att beskriva, men det är så här det ska vara.

Mammas och mosters hjärtan


Ler och långhalm.


lek med farbor Sammy


Busar med moster (www.leijne.blogspot.com) och kusinvitamin Stinafis


Så liten...

Att någon kan ta sådan plats i ett vanligt människohjärta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: