petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Galet...

Kategori: Allmänt

..bra var det igår. Det var äntligen dags för mig, Jill och (stora)Stina att ta en kväll på stan. Shit vad det var roligt! Kände mig så grymt ringrostig när det var dags att börja gora sig i ordning. Jösses, vad längesedan det var jag våndades över hur jag skulle ha håret, vad jag skulle ha på mig. Och sen skulle man ju sminka sig också. Det var inte igår!
Theo tittade på mig med stooora ögon (större än vanligt). Likaså Linus och Mattias.

"-Oj, har du sminkat dig!?" var Linus kommentar.

De stora ögonen matchades snart med en mycket lång haka på samtliga ovan nämnda när jag dessutom öppnar en kall öl för att komma i stämning så att säga

"- Mattias! Hörde du? Det pyste!"

Haha, Linus, min lilla chaffis, han är för go! Tack för skjutsen!

Hur som helst, jag kom snart in i gemet igen och det var en riktigt lyckad kväll!

Tidigare på dagen kom bästaste Saran och hälsade på oss! Henne har vi längtat efter. Tur vi snart ska åka uppåt!
På vägen hem inatt fick vi två ursköna liftare med oss hem, Jocke och Fiffi! Härligt att se er!

Idag har vi lite saker att ta itu med. Både praktiskt och känslomässigt, men det ska nog gå bra det här!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: