petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Trötter

Kategori: Allmänt

Nu är vi hemma efter en dag på rymmen. Började med att låsa ute oss när vi lämnade hemmet för Karlabo i morse, så det var bara att hålla sig borta tills M var hemma igen.

I karlabo mötte vi upp Madde och Stina, för att sedan styra mot Skene. Jag och Theo åkte till Jill och Texx för att fika, medans Stina var i plurret. Sedan var det vår tur och oj, vad han håller på! Nu har det släppt ordentligt för honom. Rutschkanan är jätterolig, hoppar i från/simmar till kanten som om han aldrig gjort annat. Han stoppar till och med i armarna i armringarna självmant (har aldrig hänt), sedan ligger han där som en annan guppi och sparkar runt och jagar leksaker. En annan kan ju ta en kaffe så länge.

Efter simmet åkte vi hem till Madde och tiggde lite mellanmål. Stannade en stund och lekte lite innan det var dags att dra vidare för att stanna till hos farmor/svärmor på vägen hem, där M mötte upp efter jobbet.
Så, inga problem att få den här dagen att gå!

Nu lagar M middag! (skönt att jag slipper) Sedan blir det inte många knop gjorda för mig idag. Det blir till att lägga sig tidigt!


Bild sedan i somras på killen som älskar att bada!

Kommentarer

  • Mormor (Theos) säger:

    Världens sötaste och goaste lille guppi skulle jag vilja tillägga...

    2010-11-11 | 00:01:53

Kommentera inlägget här: