petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Den fula ankungen ----> SVAN!

Kategori: Allmänt

Sitter här med papiljotter i håret, nymålade naglar, sminket i fejset. Ikväll är det party!
Vi ska på bröllop idag jag och M, så hoppas sminket får sitta kvar. Tycker det är så sjukt rörande med bröllop!
Tänk att jag kunde bli så snygg. Vad lite smink kan göra.

Kommer ni ihåg inlägget för läääängesedan då jag skulle på ladies night med girlsen, då Linus var här. Han är här idag också, och denna gånge tog han med sig en öl (undrar varför) haha..
Kommentaren idag var den samma!

Theo har åkt till sin mormor och morfar och ska vara där inatt. Konstig känsla! Han skulle med mormor, mostrar och Stina till en vän till familjen som fyller år. Han är lycklig, för kalas betyder fika, och det älskar han.

Han går nu helt själv min lille prins. Ramlar ibland, men blir stadigare och stadigare.

Nästa helg bär det av till Stockholm för att hälsa på "gamlamormor" Ulla och världens bästa Saran! Ser mycket fram emot detta. Oklart är om M följer med. Han har mycket med tapetsering och dylikt.

Nu får jag återgå till det jag höll på med. Tanterierna som Linus uttrykte det när han såg mig med papiljotter.

Fridens!

//E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: