petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

koko!

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit på gökotta! Det var trevligt! Och tro det eller ej så gjorde regnet ett uppehåll.
Pappa köpte tio lotter och vann på fem av dem. Jag köpte lika många, men med 100% nit! Däremot tog jag en plats på pallen med tio rätt på tipspromenaden. (M hade bara nio).

Annars har denna vecka hittills bjudit på förkylning. Theo började i måndags, det har släppt på honom, men nu har jag och Mattias åkt på skiten i stället. Jaja, det kunda varit värre. En liten förkylning kan man väl stå ut med. :)

För övrigt kan jag informera om att sommarens semester är spikad och stugorna bokade. Hoppas vi bara på finfint väder, men det blir det ju självklart! Pettersson/Holmqvist/Arnoldsson/Rydström/Sandqvist ska ju ut i Sverige! :)

Lite bilder från senaste veckan:


Fy vad jag är förkyld mamma.. Ögonen och näsan bara rinner.


Men det gör inget. Jag är glad ändå!


Pratar lite med farbror Sammy.


Kollar när moster Anna spelar fotboll.


Grillkväll hos Sara på Stubben!

Kommentarer

  • syster säger:

    Ungen är ju helt underbar! Nu får ni bli friska, för moster saknar den stora av sina pluttar :)

    2010-05-14 | 16:56:33
    Bloggadress: http://leijne.blogspot.com

Kommentera inlägget här: