petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

morgonstund har guld i mun..

Kategori: Allmänt

Klockan är nu 06.19. Mattias har åkt till jobbet,Theo har precis somnat om så nu har jag förhoppningsvis ett par timmar på mig att fixa med dagens sysslor innan i åker till Karlabo och fikar och tar en tur i skogen. Hoppas det slutat snöa då.
Hörde ryktesvägen att Mattis bakade bullar igårkväll, så en sån får det bli till kaffet.

I eftermiddag ska ju då Anna köras till fotbollsträning, så jag hämtar upp henne i skolan och hinner på så sätt fixa med lite ärenden innan. Ska bland annat träffa Jill och Texx lite.

Förresten! det är 1:a mars idag! Hemskt vad skönt det känns att säga mars! Våren! Du är välkommen!


Utsikten från mitt köksfönster innan det började töa.

Kommentarer

  • gamlamormor säger:

    Ja visst låter det underbart med månaden Mars! Jag får visioner om halvt isbelagda porlande små bäckar. Vilken vacker vy! Du behöver inte köpa julkort nästa år. Kör med dator och skrapbooking (hette det så?)

    2010-03-02 | 11:08:48
  • eva säger:

    det ska jag göra! får ta en sväng ut med kameran i högsta hugg! :)

    2010-03-03 | 10:58:38

Kommentera inlägget här: