petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

fredag!

Kategori: Allmänt

Sitter och dricker en kopp kaffe och äter en skorpa. Mycket underskattat! Solen skiner helt ljuvligt utanför så en promenad är väldigt lockande! 
Mamma och Madde (tror jag) kommer sen. Jag ska städa och baka tänkte jag. Prästen kommer i eftermiddag.

Igår gick jag upp till byn med Theo i vagnen. Betydligt lättare nu när vägen är fri från snö!! Skönt det var att komma ut i solen och röra på sig lite. Men det känns idag, träningsvärk! Fy vilken kondis jag INTE har. Men men, ett par vändor till sen så!
Vi gick in till Lena och Lina och åt frukost och pratade lite skit innan det var dags att gå hemåt igen för att svida om. Vi skulle vidare till Emma och Alicia, för att vi skulle ha visning hos Emmas kompis. (hängde ni med?).

Fredag idag då! M kommer snart hem, sen blir det nog lite mys ikväll.

Tänkte bjuda på lite bilder..

'
mmm... vad det är gott att "äta" på händerna. Helst båda samtidigt.


Nyvaken. Morgonhumöret har han inte efter sin pappa i alla fall.

Gå nu ut i solen med er!
/E

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Alltid lika trevligt när ni kommer...

    2010-03-05 | 12:24:45
  • gamlamormor säger:

    Ta väl vara på det goda morgonhumöret! Om 15 år, så är det borta! Det är ju världens goaste leénde som den lille Theo ligger inne med.

    2010-03-05 | 12:38:38

Kommentera inlägget här: