petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

puh..

Kategori: Allmänt

Nu har vi satt oss ner i soffan jag och mannen i mitt liv, den större av dem. Vi väntar på att Grekland-Argentina ska börja. Den lille mannen i mitt liv har somnat i sin säng.
Jag och Anna har kyvt ved idag. Hon har varit här och hjälpt mig. Men hon har hunnit med att leka med grannbarnen och baka en rulltårta oxå som vi har fikat på nu. Hon låste ute oss oxå innan idag, mitt i baket. Hon kom ut till mig, alldeles jättesöt i förkläde och allt och frågade vart långpannan fanns. Jag svarade och hon springer in igen, eller ja, nästan, för in kommer hon inte.

- "Eva, har du extranyckeln här ute eller?"

Tur att ett fönster stod öppet, annars hade vi fått vara ute tills M kom hem.

Jag har i alla fall gjort riktigt illa vid vedhögen idag. NU är det inte mycket kvar.

Imorgon ska jag och lilleman in till Kinna. Han ska till fotografen. Det ska bli spännande. Hoppas på fina bilder att rama in sen.

Kommentarer

  • syster säger:

    sv: Det klart ;). Jahaja, Ska ni cykla dit? Ja gör det :)

    2010-06-22 | 21:17:28
    Bloggadress: http://leijne.blogspot.com

Kommentera inlägget här: