petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Min syster och jag!

Kategori: Allmänt

Jag har idag spenderat dagen med Madicken. Hon skulle ha in bilen på verkstaden, så efter lite pusslande fick jag köra in henne, sedan hem, äta frukost och vänta på att regnet skulle avta för att ta barnen i vagnarna och gå till äffären för att köpa mjölk. Det var riktigt skönt att komma ut och röra lite på benen. 
Sedan tillbaka till Kinna för att hämta bil, dricka kaffe hos morbror och sedan till fotografen för att hämta bilderna på Theo. Jättefina!

Imorgon blir det en tur in igen. Ska köpa ny bilstol till lilleman och sedan träffa Jill och Texx (och förhoppningsvis fler mammor och barn). Sedan blir det hem och fixa lite, innan M ska hämtas på jobbet. Svettigt!

Igår var vi hemma och bara tog det lugnt Theo och jag. Vi badade i poolen, lekte lite och så solade mamman när lillen sov i vagnen. Härligt!
Sedan kom Lasse och Sandra och hälsade på oss över en fika. Sånt gillar vi! Sandra tog då över badandet efter mig.
På kvällen sen kom Madde och Stina och lämnade av mamma som hade sin bil här. De hade varit i Borås och tagit bort Maddes tandställning. Emma tittade förbi oxå en snabbis.
Då ville Theo bada igen! Fast det var kväll och lite kyligt.
Jodå, visst fick han det. Oj hoppsan! Han bajsade visst lite..


Ääälskar att bada!

Nu ska jag gå in och sätta mig i soffan och vara lite social. Madde och Mattis och Stina är kvar efter att ha ätit lite middag.

 

Kommentarer

  • syster säger:

    Tack för idag! Vi tycker om att vara med er, Stina och jag :)

    2010-06-30 | 22:39:18
    Bloggadress: http://www.leijne.blogspot.com
  • Nathalie- mamma till Filip säger:

    Gud vad han Är lik dig lillemanen .. O Din bror om inte annat!

    Eller är jag helt ute & cyklar?

    2010-07-01 | 10:49:04
    Bloggadress: http://NathaliieBy.blogspot.com
  • Emma & Theo säger:

    åh vilken sötnos :D och vilket fint namn ;) heter han theo eller theodor? mvh

    2010-07-01 | 19:39:01
    Bloggadress: http://littletoddler.blogg.se/
  • Emma & Theo säger:

    ja men är man inne och tittar så tycker jag att man borde lämna en liten kråka ;) Ok va fint tänkt! Vi funderade först på Theodor men vi kom fram till att han ändå kommer att kallas för Theo så det vart bäst så :) Tack så mycket, er var också SÅ söt!

    2010-07-01 | 21:46:57
    Bloggadress: http://littletoddler.blogg.se/
  • Nathalie- mamma till Filip säger:

    Okej .. Jag ser bara Dig & Andreas i honom :)

    Men iofs, jag har inte sett honom i verkligheten! :)

    2010-07-02 | 08:11:25
    Bloggadress: http://NathaliieBy.blogspot.com

Kommentera inlägget här: