petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

6 månader

Kategori: Allmänt

Jaha, då var ett halvår redan gånget. Det är inte klokt. Vart har tiden tagit vägen? Snart är det jul igen och Theo fyller ett år! Men nu är det sommar och det gillar vi verkligen!

Jag har varit mycket dålig på att uppdatera nu det senste. Tänkte att det skulle bli bättre ordning på detta nu. Det har hänt ganska mycket sedan sist. Theo har lärt sig sitta själv, han har upptäckt gräset, fått sitt första blåmärke (mitt fel). Sedan har vi fått en altan och tillhörande möbler. Och ett rött parasoll! Jag är så stolt över detta! Det är så fint!

Idag har vi varit på Bebis/barnträff. det var väldigt trevligt att se att så många mammor kom med sina små juveler. Fint väder fick vi oxå. Så fint att jag brände mig. Mitt i planeten! Det ser inte för smickrande ut vill jag lova.

Snart kommer mormor, morfar, mostrar, morbbror, kusinen och Mattis för att fika lite. Farmor och fastrar har redan varit här. De hade köpt en trumma till Theo som han tyckte mycket om.

Återkommer med bilder.
/E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: