petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Dubbelbokad!

Kategori: Allmänt

I tisdags hade jag behövt klona mig. Theo hade tid i Varberg för hörselprov kl. 10.00. Bilen skulle besiktigas kl. 8.20 i Skene. Den ekvationen gick liksom inte riktigt ihop, så pappa tog bilen till Skene. (Det tackar vi för! )
Jag och Theo tog med oss Madde till Varberg. Det blev en heldag där. Mycket fönstershopping och fika! 

Provet gick bra. Killen hör perfekt! 

 

Vi var på ett litet trivsamt café. Här var man välkommen med skrymmande barnvagnar och gnälliga barn. Väldigt fint och barnvänligt! Så dit går vi fler gånger! 

Idag tog vi sovmorgon! Vaknade vid nio, men Theo ville sova lite till. (bara att tacka och ta emot).
Sedan var det dags för ett bad! Han tycker mycket om att bada. Det dröjer inte länge innan man får ta på sig våtdräkt när man ska utföra denna uppgift. Det plaskas en hel del.


Nybada och nöjd

Nu ska jag få lilleman att somna, sen tänkte jag börja förbereda maten. Potatis-och kasslergrätäng blir det idag!

//E

Kommentarer

  • Syster säger:

    Stackars Theo ser helt förskräckt ut över att behöva sitta så högt och besvärligt på mosters mage :).

    2010-01-21 | 23:31:06
    Bloggadress: http://leijne.blogspot.com
  • storasyster säger:

    vem vet... han kanske fick en spark där bak?

    2010-01-22 | 10:46:06
  • martina säger:

    då får ni börja på baysim med han;) ronja älskar det veckans höjdpunkt..väldigt mysigt faktiskt;)

    2010-01-22 | 13:49:38
  • Eva säger:

    Tänkte att vi skulle prova babysim :) hoppas kunna börja nästa kursstart!

    2010-01-22 | 14:42:36

Kommentera inlägget här: