petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

städryck i garderoben!

Kategori: Allmänt

Nu har jag slagit ner ändalykten i fåtöljen. Sitter  och dricker kvällkaffe med min kära mor, som berättar om gårdagens kväll på rondo. Det hade varit mycket lyckat!

Idag har här varit fullt hus. Jejja och Johan sov hos oss inatt. I förmiddags anälnde även lilla lillasyster till Nybygget, Hon hjälpte mig att städa. Dammsög och torkade golven. Mycket duktigt!
Jag fixade med tvätten, och då inser jag att jag har lite för trångt i mina hyllor. För att lösa detta problem, rensade jag bland Mattias kläder, vek ihop dem (de tar MYCKET mindre plats om de är vikta och inte ligger i hög) och snodde en av hans hyllor!
Vips fick mina kläder plats!

Lasse, Carola och Sandra kom i eftermiddags och hämtade Johan. Först fikade vi, sen tog vi en promenad i väntervädret. Blött och halt, men det var inte kallt och mycket skönt att komma ut i friska luften en stund!

Imorgon tror jag att det blir en tur i skogen med Pärla innan Anna ska köras till fotbollen!

Fridens!
/E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: