petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Här igen.

Kategori: Allmänt

Nu var det riktigt längesedan jag skrev ett inlägg. Vissa har inte heller varit sena att påminna mig om detta. Så här kommer en liten uppdatering om diverse.

Theo växer så det knakar. Ca 5,5 kilo och 60 cm lång. Han blir bara mer och mer social och babygymet hemma slits det flitigt på!


Skön stil..

I helgen har vi hunnit med två stycken födelsedagskalas. Lillasyster Anna och min kära svärmor fyller år dagarna efter varandra.


En lycklig 11-åring!

Vi har varit mycket hos mamma och pappa. Mattias har lagat sin bil här, som äntligen är färdig! Känns mycket bra med varsin bil igen! FREEDOM!!

Igår när vi skulle åka hem från kära mor och far får sig Mattias en minst sagt överraskning när han öppnar dörren. Han slår upp dörren på något som han tror är Chiefen.

-" Shit! schhhhhh!!" vänder han sig om och säger till mig.
-" Vad? "
-" Ett rådjur! "

Det var inte Chiefen, det var mycket riktight ett rådjur som låg utanför dörren. Mitt på verandan.


Lyckan är gjord! Inte varje dag man klappar ett livs levande rådjur!

(läs mer om detta på www.leijne.blogspot.com)

Idag har vi återigen tagit en fika i Kinna. Madicken har varit på MVC. Träffade Jill, Texx, Stina och Alex. Alltid lika trevligt! 
Shoppade litegrann innan det var dags att åka hem. 

  

Nu är vi hemma i Karlabo igen. Dags för middag!!

/E

Kommentarer

  • Gamlamormor säger:

    Whow !!! Vad trevligt att du är på banan igen ! Har längtat såååå efter nyheter från familjen Arnoldsson/Pettersson. Gift er för kattsingen så det blir lite kortare att skriva. Se här "Fam.Pettersson" enkelt och bra !

    2010-02-16 | 17:15:22

Kommentera inlägget här: