petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

En annan dag

Kategori: Allmänt

Sitter nu mätt. Inte heller idag har jag lagat maten! Jag gillart! Nu har jag fått honom till att ta sig an disken oxå! Bra karl!

Sandra är hos oss idag och hälsar på lite. Var ett tag sedan. Hon och M sitter nu och spelar fifa. Haha, och vet ni, innan sprang Theo fram och stängde av x-boxen mitt i matchen! hihi... Tyckte mamman var väldigt roligt som inte är så himla faschinerad av den typen av sysselsättning.

Annars idag har vi inte gjort så mycket. Varit och handlat lite mat, tvättat, plockat; usual stuff...
E och A kom på ett litet besök i förmiddags vilket alltid är uppskattat.

Förresten! På lördag börjar jag jobba igen! Trivs oförskämt bra med att vara hemma, men har inte särskilt ont av att gå tillbaka till jobbet. Men det är inte klokt vad tiden går fort!
Jag gick hem i oktober förra året. Två månader innan hjärtat föddes. Det känns som igår.

Rensade i grabbens byrå igår - igen! När jag lade undan lite kläder hittade jag hans allra första brallor han fick ha på sig när han anlände så att säga. Röda plysch.


Strl. 50 vs. 86

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Åh det var de han hade när jag såg honom för första gången...

    2010-12-30 | 21:39:44

Kommentera inlägget här: