petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Till hemmet..

Kategori: Allmänt

..en stund nu snart. Ska visita päronen lite tänkte jag. Sen ska här handlas lite mat innan vi ska iväg till Emma för visning! Kul att se nya kollektionen!

Theo sover i sin vagn nu. Halvliggande. Han tycker det är mycket bättre där nere hos sin mamma än att sova själv i sovrummet. Har jag sagt att jag tror han är lik mig? Jag är väldigt sällskapssjuk av mig. Trivs bäst med folk runt omkring mig.

Har blivit en hejjare på att resa sig upp nu. Släpper gör han oxå, så det vill till att ha ögonen med sig! Hela tiden!

Kryper gör han för fulla muggar. Det är riktigt underhållande när han gör det. Det ser precis ut som en liten robot tar sig fram. Han har den klassiska krypstilen. Inte hasar sig fram på rumpan eller så. Stolpigt och dant, men med ett brett leende på sina läppar tar han sig fram fortare än man hinner blinka.

Nu drar det i fikatarmen, så hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: