petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

åter till vardagen..

Kategori: Allmänt

Nu har M börjat jobba igen. Första dagen blev det övertid till kl. 20.00. Det ska börjas ordentligt! Solen lyser med sin frånvaro, och jag som behöver måla färdigt huset. Thupist!

Idag ska jag med min lilla mor till Kinna. Anna och lillkusinen ska spela fotbollsmatch i eftermiddag så vi ska dit och hejja! Vem vet, kanske att det hinns med lite (bara lite) shopping och en fika innan.



Det är inte mycket lugn och ro längre här hemma. Man kan ju inte tro att det är idè att sätta/lägga Theobus på golvet/sängen och han är nöjd, inte då! Han kryper och reser sig, drar fram som en tornado snabbare än blixten! Puhh! Jag ska hämta lekhagen hos morbror!
Men det här med barn blir bara roligare och roligare! Jag har inte ett dugg emot att ägna dagen åt att leka och vara barnslig! Och visst är det mysigt med bebis, men jag är mer småbarnsmänniska. Sen har jag ju min lilla Stinafis när jag vill backa tillbaka tiden lite.

Nu kanske han somnar snart, han är jättetrött, men det vägrar han erkänna. Då ska jag passa på att fixa färdigt disk och tvätt, och så ska jag nog göra en uppfräschning av mig själv också.

Fridens
//E

Kommentarer

  • Jill säger:

    E ni i Kinna utan å säga till oss?:)

    Hur blev det med Ladies Night?

    2010-08-12 | 10:39:23
    Bloggadress: http://livetmetexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: