petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Städdag!

Kategori: Allmänt

Jajjamensan! Nu får de flytta till himlen alla mina små dammråttor! Härligt!

Tårtan blev mycket god! Det blev en liten, liten bit över och den ska snart jag och Annapanna smälla i oss!
Stumpa-Stinas farmor och farbröder ville också hälsa på henne igår, så det blev en riktigt trevlig fika! Rena släktkalaset! Massor med presenter fick hon. Rosa, rosa, rosa!
Jag försökte förresten fixa klippning till henne innan också. Jösses vad hår hon har lilla skrållan! Så när jag ändå ska fixa luggen på måndag tänkte jag att hon kunde följa med! Nej, skämt och sido. Kan köpa ett litet hårband eller spänne istället :)

Theo var allt lite nyfiken på sin kusin igår. Han sträckte fram händer mot henne och ville känna lite.. så söta så!

Sitter här nu och har tagit en paus i städandet. Killen sover i vagnen så man får passa på att göra det som ska göras och vara effektiv minsann! Han är vansinnigt sällskaps-sjuk (undrar vem han har det efter).
Idag har jag hjälp av Anna som gärna sysselsätter honom när han är vaken. Skönt ibland att få saker gjorda!


Resultatet!

Kommentarer

  • gamlamormor säger:

    Den tårtan är helt i min smak...

    2010-04-23 | 22:35:54

Kommentera inlägget här: