petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Söndag!

Kategori: Allmänt

Sitter nu på perstorpsvägen och blir bortskämd. Ska snart få lunch. M hjälper till med att flytta ett par kompisar som köpt hus, men ringde precis och sa att han kunde bli hämtad, så Nåke kände sig manad. Jag tror att M riktigt kände att maten var på gång.

Kvällen igår var riktigt lyckad. God mat och trevligt sällskap. Lilla Skrållan sov igenom det mesta, men hennes kusin tog för sig för henne också. Mycket pratig liten kille. 
Sent blev det, i vanlig ordning. Landade hemma på Nybygget runt två. 

Ikväll kommer Sandra och hälsar på oss, men först en tur till Karlabo för att M ska laga Lasses bil. Svänger nog förbi Siggebo för att lämna lite presenter.

Imorgon ska jag, mamma och Theo besöka frissan, sen hem och ta emot en av kattungarnas nya matte.

Sitter nu och tittar på lite bilder från vår kusinträff i somras. Kan bjuda på några:


Jag och Madicken


Lasse, Mattis, Mattias, Nåke, Carina och Anders


Pappa och Mamma


Min (Theos gamla) mormor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: