petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Jag har äntligen blivit moster!

Kategori: Allmänt

Jajamensan. Igår behagade det lilla livet att komma ut! Så näpen hon är, en riktig liten flicka! En kopia av sin far!

Idag har vi varit på babysimmet igen. Bara två gånger kvar nu. Synd, för det är så roligt! Theo dök idag! Jätteduktig är han och han älskar att bada.
Jag hämtade mamma vid halv tio, och lämnade samtigdigt Chiefen där. Han ville till sin polare Baloo. Sedan for vi till Morbror för en snabb kopp kaffe innan vi skulle bada.
Han visade upp nya eventuella tillskottet i familjen, en undulat som Sandra hittat ute i det fria. Jag fick gåshud och ilningar i ryggraden för jag har fågelfobi. Usch, fina att titta på men inte att vara nära..

På lördag är det kalas igen. Kusinen Johan och hans amma carola firar sina födelsedagar. Trevligt ska det bli, och vi brukar få så god mat där :)


Så här trött blir man efter en halvtimmas simskola :)

Kommentarer

  • gamlamormor säger:

    Underbart med lite goa bilder ,det gör bloggen ännu bättre! Väldigt vad den lille gynnaren är lik JOHAN på en del kort. Det blir mer o mer av Johan. (Ja de är ju nära släkt)

    2010-04-22 | 10:33:43

Kommentera inlägget här: