petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Svart på vitt

Kategori: Allmänt

Nu kom det. Jag har sedan länge varit tvärsäker på att inte vaccinera mig mot influensan. Men nu kom brevet med en tid bokad för mig och då, typiskt mig, börjar det snurra runt i huvudet.

Det står där svart på vitt datum och klockslag reserverat för mig. Plötsligt blev det svårt. 
Enveten som jag är har jag väl snart kommit tillbaka till ursprungliga åsikter angående detta änme.

Vad har ni för åsikter angående vaccinering?
Dela gärna med er av dessa med att lämna en kommentar, så får vi väl se om jag börjar grymta eller ej.

// E

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vi tar det i kväll Eva! Du och jag kan ha det som "backstage-snack" mellan spelningarna! ;) Toppen, då var det löst! :) Kram

    2009-10-16 | 13:28:55
    Bloggadress: http://sarahoeglund.blogg.se/
  • mormor säger:

    Ja du kan lyssna på andras åsikter hur mycket som helst, men du ska alltid till sist övertyga dej själv om vad Du tycker är det absolut rätta. Sätt dej ensam i 15 minuter och skriv upp alla för och emot, bestäm dej sen för det som känns bäst, och då ska det inte finnas några tvivel kvar.Så kan man göra alla de gånger man ska välja mellan något jobbigt.Det lustiga är att Birgitta i USA tog den sprutan för ett par veckor sen.

    2009-10-17 | 09:09:25

Kommentera inlägget här: