petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Atombomber

Kategori: Allmänt

Mmm...Den här dagen har ju varit rolig..(NOT!)
Jag hatar segtråkigadåligtmorgonhumörstisdagar! Men det positiva är ju att vi har flyttat in på vårat nya Sovrum eftersom vi har köpt SM&GS! Fatta! Så jag har sovit riktigt gott inatt.

Annars så har det faktiskt varit en hyfsad dag på jobbet. Både jag och Kaj va på riktigt gott humör efter frukosten. Det märks när vi är på bra humör..för då sjunger(Ljudar mest) och sköjas det redigt vid våran bänk=)
Men guud va rörigt det är på företaget just nu. Jag och Kaj(63år) Som för övrigt är min bästa kompis(Ibland, men för det mesta) Vi brukar för det mesta klia oss i huvudet åt allt konstigt.

Men nog snackat om jobb! Nu ska vi prata om vad jag har tänkt på idag! Eller nae, det gör vi inte. För isf så kommer ni som läser antingen tröttna eller sitta här till imorgon bitti. Och det vill vi inte, för då får ni för lite sömn..och sova måste man göra, annars blir man trött och blir man det så blir man på dåligt humör, och blir man det så får man inga vänner.. så vi skiter i att prata om vad jag tänkt på idag, för då kommer ni bli ensamvargar hela bunten..och säkert jättehungriga också.


Dagens Citat: Det ska ni veta Pôjka, att i sa inte pella på nånting! Vare sek Mopeder, Atombomber......eller fruntimmer.
By Filip Eliasson


Dagens filmtips till Sara: Gran turino



Vad är grejen med snus?

Som avslutning så vill jag bara undra? Vad är egentligen grejen med Snus?
Jag har snusat i snart 10 år, fast nu tycker jag nästan att det börjar bli dags att sluta.
Det kostar bara pengar, kan omöjligt vara bra för hälsan(Eller munhygienen) och det är ett helvete att glömma det överallt..

Men det är ju sååååååååå j*vla gott! T.ex. Efter frukosten & Morgonkaffet! Det bästa på hela dagen juh!
Det känns ju så skönt att slappna av och baka sig en liten pris, för att sedan lägga den under läppen och känna hur nikotinet sprider sig från munnen och ut i hela kroppen..
Men fan va korkat det är..

// M&P&S




Kommentarer


Kommentera inlägget här: