petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Schteeek!

Kategori: Allmänt

Nu har jag piggnat till efter helgens bravader. Puuh, så här mkt har jag inte gjort på en helg sedan Jesus gick i lågskor.
Som Eva redan har sagt så var vi och Biwlidi i fridgis..Så det vet alla redan om.

Därför börjar vi historian från igår. Efter Skållareds marknad igår, så vart vi hemma och fikade ut ett beslut för kvällens händelse.
Efter många resor fram och tillbaka, så kom beslutet.....Vi åker till Wheremountin och gör oss iordning, sen får ödet leda oss.
Det gjorde det..Till Harrys. Vi får ett klockrent bord, klockrena menyer och klockren servitris..allt var så schteeekt!
Maten var också schteeeekt! Världens godaste Oxfilémedaljonger med potatisgratäng, drycken var givetvis En stor stark..(Det blev många)..Sen händer allt möjligt, vi får kontakt med en sviiiinfuller tant, som slog sig ner vid vårt bord..och jag citerar:
Jaaug är såå jääevlae full. Sen tog hon 2 klunkar av sitt dricka(Hon hade ett glas i varje näve) Sen sa hon: Nae, jag känner att ni är trötta på mig, så jag går nu..hahahaha..vilken stjärna..tänk om alla irriterande människor hade kunnat ta det initiativet! ;)

Jag lurade även 2 medelålders damer att jag var ifrån Karlstad..Dom köpte det som ingen annan! Har aldrig sett 2 människor skratta så mkt som när damerna hade gått och Saras och Linus Fantastiska Pokerfejs sprack!


Dagen Citat: "Alltså, katterna fattar inte att dom kommer ett steg närmare Döden varje dag"
By Eva, när hon upptäcker att dom kissat inne igen.



Dagens Filmtips till Sara: Bedtime Stories


//Pettersson

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tack Mattis, Tack!! =) Jag har nog aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv! jag har iaf flyttat hem från Borås nu! ;) Du är klockren! Hälsa Eva och sov så gott i den nya sängen! Kramkram

    2009-10-18 | 23:13:35
  • mormor säger:

    Det är så roligt att läsa blogg, det hör ju till morgonens happening!Jag blir nog väldans gammal om det är sant att ett gott skratt förlänger livet...

    2009-10-20 | 08:34:27

Kommentera inlägget här: