petterssonochjag

Om mig och Mattias i vår vardag.

Detta väder!

Kategori: Allmänt

Det bara regnar och regnar och är grått, grått grått! Har inget intressant ännu att dela med mig av.
Jag ska snart åka och införskaffa mer kvistlack. (Min skepsis börjar allt mer försvinna.)

Innan dess ska jag fara över golven med dammsugaren och hänga upp lite tvätt.

Kan förresten nu dela med mig av den här.
Mitt senaste lilla projekt som blev klart för några dagar sedan.


Blir nog lite värmande i vinter.

Hej så länge!

 

 

Kommentarer

  • mormor säger:

    Det var den sötaste lilla filt jag nånsin sett.Den innehåller efter vad jag kan förstå, både mamma och mormors omsorger.Den kommer att värma gott. Jättefin !!

    2009-11-26 | 17:51:55
  • mamsen säger:

    Filten är helt underbart söt! Mjuk och go är den också, helt klart en blivande snutte.

    2009-11-26 | 23:17:31

Kommentera inlägget här: